Kisah Sedih Artis Cantik Korea Di Rumah Kecil

by @ Rabu, Maret 18, 2015
Dia berada di sebuah rumah yang sangat kecil.
Anggota kumpulan gadis kerjaya Miss A, pukulan tajam Suzy. dia bukan sahaja dikenali sebagai penyanyi, tetapi juga dijual serta drama bintang dan pengiklanan. Tidak hairanlah, pada usia muda Suzy mempunyai populariti, dan berkubang dalam kemewahan.

Walau bagaimanapun, semasa menjalankan di Kem Healing, Suzy mendedahkan cerita sedih masa lalu. Sekiranya, Suzy memberitahu masa yang sukar dalam laluannya. Beliau juga terpaksa menghadapi realiti keras, kerana ibu bapa tidak perniagaan berjalan dengan lancar.

"Bapa saya dan ibu saya mempunyai salun jurulatih Taekwondo. Tetapi berniaga yang tidak berjalan dengan baik. Mama saya memilih untuk melakukan boonshik perniagaan (makanan segera Korea)," kata Suzy.

Ditambah Suzy, ibunya terpaksa menggantikan masalah semasa yang dihadapi oleh perniagaan. Dan masa yang paling sukar untuk drama keluarga Dream tinggi.

Dia terpaksa tinggal di sebuah rumah yang sangat kecil. Beliau berkata rumah yang tidak mencukupi untuk keluarganya daripada lima orang.

"Apabila saya mula tinggal di asrama (untuk latihan untuk menjadi seorang artis), hanya empat orang, tetapi rumah itu masih tidak cukup. Saya amat sedih tentang itu," katanya.

Dari pengalaman ini, Suzy bertekad untuk mengubah nasibnya dengan menjadi seorang artis. Suzy impian tercapai. Beliau juga mahu memberikan rumah besar dan bagus untuk keluarga.

"Saya mahu berpindah ke tempat yang lebih baik," katanya. Walau bagaimanapun, ibu beliau tidak menyangka rumah mewah bagus. Beliau kemudian mengambil keputusan untuk membeli rumah dijual yang lebih besar, sehingga keluarga berasa selesa.

Suzy telah membantu ibu bapanya. Dia telah membelikan kereta dan juga membuat kafe kepada ibu.

-- Tidak ada komentar --

Posting Komentar